och jag vet inte hur jag ska fixa det här

Jag saknar dig så himla mycket. Jag tänker på dig varje dag. Och även om jag hade velat så kunde jag inte radera dig från mitt minne för när man varit vänner så länge som vi varit så är man vävda i varandras liv, du finns med i mina fotografier, i mina minnen och i alla de roligaste skämten.
 
Jag har drömt om dig. flera gånger. att vi träffas. och gråter. och lämnar allt som hänt bakom oss. och häromnatten när jag drömde om dig så drömde jag att jag sa något, som jag aldrig innan tänkt men när jag vaknade så insåg jag att det var så sant. Jag sa att jag saknade dig för alla skämt och minnen som vi har tillsammans, som bara är våra. Saker jag inte kan dela med någonannan för det var bara du och jag som förstod. Jag kommer på mig själv med att se saker som jag tänker: det här ska jag dela med dig. men sen kommer jag på att det kan jag ju inte.
 
jag har gått igenom det här i huvudet tusen gånger om och om igen och kommer fram till något nytt varje gång. jag försöker förstå, försöker reda ut. och kanske kommer jag närmre. jag förstår vad jag har gjort för fel, vad jag vill be om förlåtelse för. men jag kan inte. för det känns som att jag redan har försökt visa att jag vill det men får ingen respons. och även om jag kunde vara påstridig så spelar det ingen roll för det måste komma från oss båda, annars kan vi aldrig vända blad. vilket är precis vad jag vill. strunta i allt som varit dåligt eller dumt förut. och bara komma ihåg det som är bra. och jag tror man kan det. jag hoppas det iaf.
 
jag tror inte du kommer läsa det här.  men om du gör det. snälla försök förstå varför jag skrev det här och inte någon annanstans. direkt till dig. jag kunde inte. det var för svårt för mig att sträcka ut handen en gång till när jag inte vet om du ens tycker om mig längre.
 
allt jag kan säga är att jag saknar dig. som fan. och är så otroligt ledsen för allt jag någonsin gjort fel mot dig.
 
älskar dig Isa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0