lost.broken. and drunk

förlåt men jag har inget annat att säga än att jag är förlorad, tappad, trasig och full.

jag får ingen ordning på ngt jag tänker och allt går i galen takt förbi mig och jag känner mig så himla tappad och ensam hela tiden. och i vissa tidpunkter som nu så struntar jag i om de som säger att de bryr sig om mig blir ledsna för att de inte räknas eller vad de känner. för jag känner mig ju fortfarande likadan och jag kan inte ägna min sista energi åt att underhålla deras livsglädje när jag inte ens kan hålla igång min egen.

nu följer HELT RANDOM bild ur min bildmapp, oavsett om den har ett skit med texten att göra sådeså.



HA! det gör jag. väntar på ett tåg. som kan göra det som jag inte kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0