nä nu blir det andra bullar

jag är ganska trött på att vara ledsen, att hata mig själv, att ställa till det för mig, att vara tjock, att vara otränad, att vara tråkig, att vara trött, att vara ful, att lägga upp mitt hjärta på ett fat så att folk kan krossa det.

så nu struntar jag i allt det där ett tag och fokuserar bara på en sak; Roller Derby!!!!!!!!! <3<3<3<3

har äntligen börjat med denna sport och även om jag ser en lång och svår väg framför mig så känner jag mig inte nedstämd utan bara pepp och så himla.. glad för att jag börjat. har svårt att tänka på något annat och jag bara längtar tills jag är en rollergirl på riktigt.

tror det passar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0