ch- ch- ch- changes turn and face the strange

Mycket som förändras nu. Och jag försöker verkligen se det positiva i det. För jag gillar egentligen inte förändring alls. Men samtidigt vet jag ju att jag innerst inne är mer en äventyrsmänniska än en som bara vill stanna och göra samma hela tiden. Så jag måste nog putta mig själv nu, och verkligen anstränga mig lite mer.

Jag är så himla glad att jag började på rollerderbyn. det är något jag varit sugen på så länge och även om det är svårt och lite läskigt så ger det också så himla mycket och det finns så många schyssta tjejer där och så mycket inspiration och styrka att hämta så jag... ja jag tackar verkligen min lyckliga stjärna att jag tog det beslutet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0