the only thing to do is jump over the moon

suck. känner mig enormt bipolär these days. kanske borde gå och se om jag har diagnos. mina egna moodswings are kind of giving me whiplash (twajlajt-reference), tidigare i afton hade jag enormt mycket ångest utan egentlig anledning. nu flertalet timmar senare har jag fått i mig lite läsk (dock inte cola- två veckors paus nu- still going fairly strong! O_o), jag har duschat och kollat både An idiot abroad och Project Runway. Nu borde jag verkligen sova, ska upp ganska tidigt och jobba en ganska lång (och antagligen jobbig) dag imorgon men... återigen utan egentlig anledning svängde mitt humör och jag fylldes av en enormt tilltro till både mig själv och framtiden. problemet med detta är bara att sådana känslor behöver stanna mycket längre för att de ska leda till något produktivt, till skillnad från ångest och depression som bara tar några sekunder på sig att brake every-fucking-thing.

men nu är nu och nu hoppar jag över månen och glider förhoppningsvis snart in i sömnens förlovade land!



självförtroende i dess finaste form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0