cause when I stare in your eyes it couldn't be better



Justin Bieber är väldigt fin. Självklart inte på ett sexuellt sätt eftersom han är så liten. men.. hade jag varit 14 hade jag varit så in i helvete jävla sepekär i honom. Och jag blir så jävla frustrerad av allt hat som finns mot honom, mestadels från killar såklart. Precis som med Edward. Och man bara undrar... ska det krävas en superhjärna för att förstå VARFÖR tjejer älskar Justin Bieber och Edward? För till skillnad från typ 95 procent av den manliga populationen är de inte.. idioter. De är inte rädda att uttrycka sina känslor, de är inte rädda att ha känslor, de går in för det med 100 procent, som de flesta tjejer gör. De beter sig helt enkelt som de flesta tjejer vill att killar ska bete sig (sen att de gör det överdrivet vilken skrämmer bort en del som är känsligare mot cheese än vad jag är), men det hör fortfarande till saken att när vi tjejer är 10 vill vi att killen vi gillar ska säga att "de inte har ett bekymmer i världen, varför skulle dem när vi finns", när vi är 15 vill vi samma sak, vi vill inte bli retade och puttade in i nån jävla vägg, när vi är 20 vill vi fortfarande samma sak och så fortsätter det hela livet. Det krävs inte mycket, bara att känna, känna att: utan dig klarar jag mig inte, utan dig vore världen ingenting, jag vill vara med dig, du är fin. För så känner vi tjejer när vi gillar nån, när vi är kära. Men för de flesta killar verkar det krävas så himla mkt tankeverksamhet och velande och idiot-beteende innan de kan säga det. Utom för Justin och Edward, och deras gelikar. Och sen sitter alla killar där, oavsett ålder, som stora frågetecken och undrar varför tjejer gillar de töntarna. ja gud.. varför?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0