hell yeah

nu har jag fått pengar av csn, och jag är så lycklig så jag nästan kräks. så på måndag ska jag och isa gå och kolla upp en tatueringstid så kan man ÄNTLIGEN få höra det där ljuvliga surret igen. såhär ska min tatuering se ut:


fast självklart mycket snyggare. hahahaha. den ska vara inspirerad av en typ sjömanstatuering och sen så ett fint rött äpple och så twilight-fonten på själva twilight. Har inte bestämt om jag ska ha den där fonten på Hope och Faith, det är Edwards handstil, men jag vet inte riktigt, får traska till tatueraren med min ide och se vad han säger :) Det blir på Swahili Bobs vid S:t Eriksplan, där har mamma tatuerat sig och det är bra och ganska billigt och dessutom har jag ett litet presentkort på 500 spänn där som jag fick av mamma för typ två år sen som jag ÄNTLIGEN ska använda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0