i think i love you more than edward...

just det där att bara känna att man tycker om någon så otroligt mycket, men man kan inte VETA, eller jag kan inte veta, hur vet man hur man blev kär och varför, beror det på ens egna hjärnspöken eller hjärttroll eller vad är det för något? Men just nu vet jag att jag skulle välja dig framför vem som helst på hela jorden. Jag skulle välja dig framför en pojke som glittrar i solen, som skulle kunna skydda mig mot allt, som kan flyga, som kan klättra i träd och trycka bort bilar som nästan mosar mig. Jag vill hellre ha dig än honom.


bara så att du vet.




Kommentarer
Postat av: circus em

oj, det tycker jag verkligen inte! hihi. dock är det ju lätt att dömma utefter bilder.



ha en fin dag!

2009-01-13 @ 08:20:56
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0