is this the price of love?

14 sekunder. 14 sekunders teaser till en trailer. herregud. inte ens en trailer, för den kommer på fredag (IH!) utan en trailer till en trailer. men ändå sitter jag här, har kollat på den minst 15 ggr idag och varje gång går mitt hjärta mitt itu. New Moon är verkligen sorglig som attan, så nedrans fin och jobbig och.. allt.

men när man läst ut den då är man baskemej pyttelite Team Switzerland även om man som jag har Team Edward fastetsat i hjärtat. Jacobs smärta är så intensiv så att den går ut genom boksidorna och rakt in i en.

kanske för att man (det är kod för jag) vet exakt hur jävla jävla jävulskt jävligt det känns.

gah. 100 dagar kvar nu.

trailer på fredag.

hold on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0