minst sörj

Min lillebror är 9 år. Och han är ungefär världens gulligaste. Han vill inte bli polis för han tycker det skulle vara jobbigt att komma hem till folk och gripa dem, även om de tex håller på med droger för de kanske (quote) "redan är på botten liksom, inte så kul att komma och gripa dem då". Och igår ställde jag honom ett moraliskt dilemma, en liten hypotetisk fråga, vilken av hans två bästa kompisar han skulle välja bort om han MÅSTE, helt enkelt vem av dem han helst skulle döda (inte personligen då). Det tyckte han såklart var jättejobbigt men sen kom han fram till nån typ av svar, men sen stoppade jag det innan han var tvungen att svara

Ian 9år- Jag skulle låta den som hade störst familj leva. då blir det minst sörj.


<3 underbara människa. älskar honom och min lillasyster. mkt mindre än tre. så det gör ont i mig.


Kommentarer
Postat av: Isa

han kommer bli don juan när han blir stor :)

2008-09-11 @ 23:43:31
URL: http://iamblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0