inte SÅ pepp...

sitter hemma hos isa. jag bor ju här den här veckan för att vi håller på att få ommålat och tapetserat hemma. Så mamma och company bor hemma hos Valle (mina småsyskons pappa) och jag bor hos Isa, mys! Nu har Isa gått till jobbet och jag sitter här och ska snart själv gå till mitt jobb, men jag är inte SÅ pepp.... det är inte så kul som jag trodde utan ganska jobbigt faktiskt. Men schyssta arbetskamrater och så, men nu i början känns jobbet mest slitigt och ganska tråkigt. Men vi får se vad som händer i framtiden. Imorgon är jag iaf ledig, enda dagen den här veckan som jag är ledig. I helgen ska jag jobba så jävla mkt så jag kommer typ dö... Jobbar 10.45- 22.30 på lördag och 13-22.30 på söndag tror jag. Det är katastrof... :( Det blir sjukt långa och asjobbiga dagar. Nä som sagt. just nu känner jag mig inte så pepp på jobbet, eller inte på någonting faktiskt... Eller jo.. jag längtar till att åka till London, som kommer bli i typ vår, för det är då man vill åka dit och shoppa massa nya sommarkläder. Men det är jättelång tid kvar tills dess liksom. Suck. Varför måste livet alltid vara så jobbigt och tråkigt? En kamp hela tiden liksom, att hitta ett uthärdligt jobb, att må bra bla bla bla.


Igår såg jag och Isa Happiness av Todd Solondz. Den var bra. Det fanns en karaktär där som jag bara älskade, Joy. Hon var så fin på nåt sätt. Hennes sinneslag var vackert. Även om hon var vad många skulle klassa som svag och patetisk. Jag gillade henne. Hon var vän och god. Och sorgsen.

Suck försökte hitta en bild på henne men det gick inte. nä. blä nu måste jag fixa iordning mig och gå till jobbet.... suuuuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0