ett tecken?

Imorse var jag på introduktionen till SF, sen blev det så att jag skulle ha min första av två utbildningdagar i godiskassan i afton, så det hade jag. däremellen fikade jag med isa och sanne- mkt trevligt. Nu är jag dock otroligt jävla slut och ska egentligen gå och lägga mig, men jag är typ för trött för att kunna somna känns det som. Det var mkt att hålla reda på första arbetsdagen, en massa info hit och dit. Men det jag egentligen ville berätta är att jag såg Arn i gallerian.... eller arn och arn, jag såg joakim nätterqvist. han e fin han. det måste ju vara ett tecken, att se Arn i Gallerian samma dag som man börjar på SF?!


suck. det som bekymrar mig är bara att jag inte alls är glad nu. som jag borde vara. kanske är bara är trött. men jag känner mig emo. som fan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0