emofittkukdag

idag har varit en riktigt jobbig dag. som vanligt kom jag ej iväg till skolan, och jag har bara suttit framför datorn hela jävla dagen och varit sjukt emo och lättirriterad, minsta grej som gått mig emot har resulterat i hysterisk gråt-attack. fett jävla sämst. men nu kommer Isa hit, så har jag ngn att prata lite med.

ett litet ps är att fittkuk blivit ett jättevanligt förekommande ord hos mig, dels eftersom jag ständigt hittar ngt att bli arg eller ledsen för, men också för att det faktiskt är ett extremt bra ord. smaka på det bara (!) FITTKUK. hur kan en sådan se ut?

bara för att det egentligen är en sådan sak som jag en dag som denna fullkomligt skiter i så ska jag lägga ut bilder på vackra ting jag vill ha, men aldrig kommer få.
image368
3.1 Philip Lim

image369
kappa från COS

image370
Chanel...

image371
Anja Rubiks ansikte

image372
och en sån här kropp


det var väl ungefär det jag önskar mig...

Kommentarer
Postat av: Flunky

AAAAAA ana-kropp. Äckligt äckligt.

2008-03-12 @ 14:02:34
URL: http://flunky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0