They only want you when you're 17, when you're 21- you're no fun.

happy b-day on my 21st then :D


mwahahaha. men iaf. igår så var vi och kollade på SATC och den var faktiskt bara riktigt jävla bra!! De hade lyckats föra över allt som är bra med serien till en otroligt bra, rolig, fin och gripande långfilm. Liked it a lot! Hade på mig kortkorta klänningen, högklackat och min fina kappa så jag kände mig inte som mig själv, men ganska fin till slut, när jag vant mig. Sen var vi och drack... *trumvirvel* COSMOPOLITANS! haha soooo original. Men mysigt var det.


Ikväll blir det lite firande hemma hos Jenny för lilla moi och imorgon blir det London igen!!! <3 Fina dagar på gång. Och när jag kommit hem från London tisdag kväll så sover jag hemma en natt sen tidigt onsdag morgon är det ju Arvika!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0