rekord

människorna som jobbar på kontoret på mitt jobb måste slå ngn slags rekord i tröghet. den tar episka proportioner när det gäller dem. Imorse ringde de mig klockan 5.40, 6.40 svensk tid. Och frågade om jag kunde jobba, trots att jag sagt säkerligen 5 ggr att jag först ska åka till London och sen till Arvika. Jag sa det till Mikaela det sista jag gjorde innan jag gick från jobbet i måndags: hejdå jag åker på onsdag, ses inte förrän måndagen efter arvika då jag börjar jobba heltid. hej hej hejdååååå. och så har jag lämnat in en lapp där det står exakt när jag ska vara ledig. och ändå har jag under den här veckan fått 4 samtal från jobbet där de frågar om jag kan jobba. såå många anställda finns det inte på mitt jobb att man inte kan hålla ordning på vilka som ska bort och inte. suck. jag vantrivs på mitt jobb så in i....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0