men aåååghhhh

jag vill inte vara den här töntiga personen som obsessar över en klänning. Men alltså.. den här klänningen såg jag först på style.com typ i våras, den var från Marc by Marc Jacobs höst -07 kollektion. Tror jag la ut en bild på den i bloggens begynnelse. http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/2007/june/dagens-to-die-for.html#comment
Men hur som... så har jag tänkt på den där klänningen då och då, aldrig riktigt glömt den. Och så kollar jag på Gossip Girl igår.. SÅ HAR BLAIR PÅ SIG DEN!!! Och den är ännu vackrare i rörlig bild än på foto. den är perfekt. en helt underbart vacker klänning. jag står inte ut. jag kan inte sluta tänka på den. så jävla töntigt :(

image192

Och när vi ändå är inne på Marc Jacobs.. Är det inte helfestligt att M.I.A är ansikte för Marc by Marc Jacobs?! Jag blev jätteglad när jag såg det. fiiint ^^
image193

XOXO då ;) mwahahahhaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0