dagens To die for!

Roberto Cavalli höst-07
image18

Marc Jacobs höst -07
image19

Och jag vill också slå ett slag för Irina Lazareanu som är världens vackraste och coolaste kvinna. Inte nog med att hon har spelat trummor i Babyshambles, är topp topp topp modell och bara.. är sjukt vacker.. Hon har också extremt skön klädstil! Love her!
image20



och nya projektet här.. Rosie ska lära sig att sy! ^^ sådeså. Det kommer ta lååång tid. Blod svett och tårar. Men för första gången på väldigt länge har jag funnit ngt jag tror jag bara ska ge mig fan på att lära mig helt enkelt! Nåt att koncentera sig på! Så jag återkommer om ett halvår eller så med mitt första klädesplagg ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0