en bra sak och några dåliga

fett sjukt, vann en asful 300-tröja förra veckan och idag kom det en kuvert i posten med två fribiljetter till Paranoid Park, det var stört kul, var ett jävla tag sen jag vann någonting, så då blev jag glad, och särskilt eftersom det betyder att jag trots min stora fattigdom denna vecka kan se Paranoid Park igen :D
image225
(såhär jävla ubersnygg är ju inte postern i Sverige... )

Men sen så hände nåt skumt med min dator för min katt gick på skrivbordet och kom åt någon knapp, så fönstrena är jättestora, själva ramen på explorer har försvunnit och sen drömde jag asmånga jobbiga drömmar, men eftersom Bodil Malmsten skrev på sin blogg att " det enda som är tråkigare än när folk ska berätta om sina drömmar är när de berättar om sina datorproblem" så lägger jag ner allt det nu och berättar att mitt munsår blivit ännu större och gör ont, trots att jag verkligen la på hur mkt Carmex som helst igår (enl. min mors direktiv) men det hjälpte ju inte. fuck fuck fuck. hatar munsår. gick inte ens till skolan idag. för jag var emo, trött och orkar inte gå runt med universums största munsår in public.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jävla herpesbarn! :P

Haha, fan vad sjukt att du vann två grejer? Hur många tävlingar är du med i egentligen?

2008-01-21 @ 15:45:07
Postat av: Isa

Chrippa är en elak man! Han är ett jävla tandställningsbarn! :P

Men jag har ju en paranoid park poster som ligger och väntar här på dig :) Den är 100% kattfri och du får hämta den när du vill!!

2008-01-22 @ 12:01:46
URL: http://ikses.blogg.se
Postat av: Christoffer

Haha elak och ärlig :P vadå jag är ju en tandställningsman, viss skillnad..

2008-01-22 @ 17:32:33
Postat av: Johanna

ååh jag tycker också att han är sjukt snygg! :D Han är typ den snyggaste jag nånsin sett men det är fan ingen som håller med mig nån gång ;)

2009-06-24 @ 18:45:31
URL: http://johansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0