HelgiHelgen

Har haft en lugn och trevlig helg tillsammans med mina kära kamrater Isa och Chrippa samt hela första säsongen av Skins, Atonement på bio igen!! Har även börjat läsa boken som verkar otroligt bra, verkar som en sådan bok som hör samman med filmupplevelsen, där ingen av boken och filmen förstör den andra, utan de lever tillsammans i perfekt harmoni och kompletterar varandra. haha. eh. jo.


Idag skulle jag gå på Stadsteatern och se Mäster Olof med Jonas Karlsson, men jag fick sms där det stod att pjäsen var inställd :( Det var just jätte-otur eftersom den är totalt slutsåld hela säsongen, så då missar jag den, men men, inte mkt att göra.

så jag får städa nu istället. yahoo.

image286skins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0