mormis

ska åka iväg till mormor idag. måste få låna pengar av henne till penicillinet som farbror doktorn ordinerade mot min fästinginfektion. eller egentligen var han ingen farbror, det var en liten pojk at-läkare, var hos honom för ett par mån sen och kollade öronen också. han e nördgullig. liten doktor. hursomhelst måste jag långa cash av mormor och det är pinsamt och jobbigt att fråga eftersom jag inte vet när jag ens kan betala tillbaka.


jag har dessutom asont i magen. och det smakar galla i min mun.

men jag älskar min mormor. det är trevligt att hälsa på henne :D

Kommentarer
Postat av: SosTV

Hej! Vi ville bara se om du ville vara med i vår tävling. Det är väldigt lätt att delta och det man vinner är presentkort på H&M/MQ/DinSko/mm eller biobiljetter. Kika gärna in på vår sida för mer info :)

Mvh,

Sos TV

2008-08-07 @ 13:44:56
URL: http://sostv.blogg.se/
Postat av: Emma

Har du sett mamma mia? Var den bra isådanafall?

2008-08-07 @ 13:49:24
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0