tråkigtråkigtråkigt osv

jag har supertråkigt. jag sitter på 7-eleven. 19 spänn för en timme. nåväl. sitter och väntar på att en tant ska komma hem så hon kan öppna dörren så jag kan hjälpa hennes man. han kan inte öppna dörren själv och det finns ingen nyckel på kontoret. sjukt rörig dag. men jag slutar iaf astidigt, redan klockan 14, och jag kan nog dessutom komma iväg tidigare. men samtidigt önskar jag att jag inte hade så korta dagar eftersom det innebär att jag måste släpa mig upp bara för att jobba 6 timmar. jobbar hellre 8-9 när jag ändå jobbar. I NEED CASH LIKZOM.


GUD vilket tråkigt jävla skitinlägg det här blev men jag är sååå uttråkad just nu så jag skulle kunna dö. ehm. nja. typ.

lalalalalalaalalalalaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0