GES FOREVER

jag kommer aldrig slänga min GES-platta. Så är det bara. Jag har typ försökt göra mig av med den flera gånger men aldrig lyckats. Den har något emotionellt värde för mig, det var den första cd-skivan jag fick om jag inte missminner mig. Och jag tyckte GES var så jävla coola. I dagsläget tycker jag kanske inte att de är coola, men likväl är deras självbetitlade album väldigt bra! eh. och fyllt med minnen. Nu ger jag upp försöken att slänga den och lägger stolt in den i min cd-samling! Glenmark, Eriksson, Strömstedt. Vilka killar....


Nu sitter jag och lyssnar på Firefox AK:s nya skiva och den är väldans bra! Dessutom har jag köpt naturgodis och Mountain Dew Diet. Vilket kanske var lite onödigt eftersom det som är SÄRSKILT gott med Mountain Dew är att den är alldeles slibbigt söt. Men har för mig att Diet-versionen var smaskig också. Jag har även köpt nya blommor till mitt rum, vilket skänker mig stor glädje :D Två murgrönor och en minirosplanta. Men det tog typ 3 sekunder innan Kjell var där och tuggade på den :( Den jädra blomdödaren.

image431

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0