FAN också. jävla fan!

mamma sa imorse att hon hade ngt att berätta som hon visste skulle göra mig upprörd, och... det var... att Gerard Butler (också känd som den snyggaste, finaste, hetaste mannen på jorden) dejtar Cameron Diaz (också känd som den äckligaste, fulaste, mest irriterande lilla skitidioten på hela jorden). JA JAG VET att det är jättetöntigt att jag bryr mig och på allvar blir fett ledsen. men det blir jag! och Gerard Butler är normalt inte ens en kille (eller MAN hallå!) jag skulle tycka är snygg. Men han får mig att bli 13 igen och på allvar bli kär i en kändis. JAG ÄLSKAR GERARD BUTLER. och jag har alltid hatat Cameron Diaz och hon är SÅ inte värd Gerard Butler.


jag är jätteledsen. och DESSUTOM kanske inte Babyshambles kommer till Hultsfred. jävla störigt.


image440


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0