off I go

Ska åka till mormor i några dagar. Känns lite jobbigt att inte ha så mycket att göra och inte få sova i sin egen säng på flera dagar och så, men det känns också bra att vara där med henne och hjälpa henne när hon behöver.

Måste plugga till den där jävla tentan också :( Som jag vet att jag kommer få ig på. Problems problems. Usch usch usch. blä. bajs. kiss. kräks. eh.

Jag saknar Kjell också. Alltså jag har ju honom här hemma och han gosar med mig minst en gång om dagen, men jag saknar förr i tiden när han alltid låg på min säng hela nätterna, sov på min mage, gosade med mig hela tiden. Det var jag och Kjell liksom. Jag älskar ju kattungarna också, och det är kul att de vill vara med mig och Kjell, men det är inte samma sak. Och blä ingen tycker det är kul att läsa om mina katter. Men fan vad jag älskar Kjell så mitt hjärta spricker.
image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0