ATT SE COOL UT (+ urine gone)

Skillnaden mellan att TRO att man är snygg och cool, och faktiskt vara det, är mkt större än många verkar tro. Har det visat sig, efter att jag gjort en del efterforskningar på stureplan.se och Facehunter.

Såhär ser man cool o snygg ut:
image35
image36
image37


och SÅHÄR mina vänner, ser man ut som en jävla tönt som försöker se cool/snygg/ball/whatever ut!!
image38
image39
DET ÄR JU NÅGONTING SOM INTE STÅR RÄTT TILL I DEN KVINNANS HUVUD?! Hon kan ju omöjligen tro att det där är en fördelaktig pose.... ELLER...? :S

Andra grejer som upprört mig det senaste dygnet... Imorse satt jag som en jävla zombie innan jag hade somnat och kollade på Beverly Hills och Tv-shop. Beverly Hills är ju en högkvalitativ tv-serie som jag aktar högt. MEN TV-SHOP... Alltså jag är ju medveten om att ingen precis.. tycker om tv-shop, men nu såg jag tamejfan det sjukaste jag sett i hela mitt jävla liv på tv-shop :( Det var en jävla spray för 400 spänn (wtf?!) som man skulle spraya där ens husdjur hade pissat, för enligt den här kvinnan då, som såg ut som ett jävla mongo btw (som de alltid gör) så tar vanliga rengöringsgrejer inte bort PISSKRISTALLERNA. Självklart uttryckte hon sig inte så, men det var det hon menade. Men okej.. jag orkar inte gå in på hur denna spray funkar rent praktiskt (enligt tv-shop då..) men.. hur som helst. det jag skulle komma till var namnet... URINE GONE... URINE GONE!!!!!!!!! DE HAR DÖPT SIN TA BORT PISS-SPRAY TILL URINE GONE?! jag orkar inte... :( Jag blir bara ledsen.

"FÖR ALLA DE DÄR FÖRARGERLIGA (stavas mkt möjligt inte så :P) URINFLÄCKARNA!!" de sa faktiskt exakt så.. :(
http://www.urinegone.com/ ja där har ni! Om ni behöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0