vad i...!?

Nu är klockan då 3.22 och jag har precis börjat (och lagt ifrån mig den ett antal ggr) med den första av två inte särskilt långa texter jag skulle läst till seminariet imorgon. Hur kan det vara så svårt att bara göra?! Sen att jag ligger sepemkt efter med alla läsning på denna delkurs också är en helt annan femma, men två små texter man bara måste läsa till seminariet? Jag har gjort precis allt annat ikväll. Pratat med Isa i telefon i två timmar, läst alla jävla bloggar jag följer (tom läst typ halva arkivet på http://niotillfem.blogg.se ), jag har surfat runt planlöst, msn:at, tankat massa ny musik, lyssnat på musik, kollat ett avsnitt av Grey's osv osv. Men läsa två små texter det klarar jag inte av!? GAAAAH jag blir galen på mig själv.

Men... jag ville inte slösa min glada afton på plugg ju.. Men nu är jag inte ens glad längre. Okej jag ger den här texten en sista chans, annars målar jag om naglarna som blev fucked up förut (utan att jag ens blev irriterad för jag var så glaaad) och går och lägger mig. Men om man inte läst texterna kan man lika gärna skita i att gå på seminariet, men jag vill och måste gå, men jag kanske skiter i det ändå för att jag inte orkar?! GAAAAH varför varför varför är jag inte kapabel till att studera?! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0