det lackar mot jul obviously!

Vi har faktiskt en riktigt fin julstjärna som sprider rött ljus i hela köket och en skitsnygg ljusstake som inte ser ut som alla de där moderna fula Rusta-varianterna, det är mamma som fått den av sin mormor eller nåt, från 50-talet. den är sjukt fin ^^ så nu är vårt kök adventsmysigt- räcker med det lilla, tur att inte mamma kör fula julgardiner och hela den prylen!
image149

Sen hittade jag världens finaste tomte som jag dessutom fått från pappa :)
image150

Och sen bara måste jag skicka med en bonus på vår lilla nervvraks-katt Bruno som alltid vill gömma sig på skumma ställen, hörde värsta prasslet från köket och jag trodde att någon av katterna som vanligt levde rövare i påsarna med ren och vikt tvätt, men det var bara mongobruno som skulle vara i en papperspåse.
image151

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0