"äh jag ska bara ha lite grejer"

Så nu är jag alltså ute på landsbygden hos släktingarna för att fira jul. Och det är riktigt skönt faktiskt. Finns snö, eller rimfrost som det verkar vara överallt, med stora stora kristaller som är så himla fina. Det är fridfullt och lugnt här, har redan hunnit läsa ut "Konkurrens till Döds" av Houllebecq, den var så himla bra, eller den blev det mot slutet. Senare i eftermiddag ska jag börja på "Extremt högt och otroligt nära" av Jonathan Safran Foer, och jag hoppas jag hinner en bit in i den innan jag åker hem på annadagen. Tänkte ju att jag inte skulle spendera tid vid datorn, men nu gör jag ju det ändå, fast det blir ju inte i närheten av lika mkt tid som annars. 

Imorgon ska jag och Hagar gå på midnattsmässan i den underbart vackra kyrkan här i Åmot och det ska bli så underbart, har inte varit i kyrkan på jättelänge. Jag tycker verkligen om Åmot, det är vackert och lugnt här.

Kyrkan på sommaren
image169 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0