9 crimes

9 crimes- Damien Rice, kan vara en av de absolut bästa låtarna som någonsin skrivits. Den är så hypnotiserande bra. Och vart hörde man den första gången så man höll på att dö av skönheten som uppstod i kombinationen mellan bilderna och musiken- Grey's Anatomy såklart ^^ Idag envisades min seminarieledare med att kalla ett klipp från Private Practise "ett klipp från Grey's Anatomy". Jag blev irriterad. jag vet. löjligt. min seminarieledare är så söt och snäll. Men man får hålla isär hallon och blåbär. eller hur man nu säger.

Och jag hörde en av de mest oroande nyheterna någonsin av en i seminariegruppen: Pga av manusstrejken i Hollywood kanske den inför våren 2008 planerade fortsättningen av Lost skjuts upp till våren 2009!!!! Det är ju tamejfan helt bisarrt. De har 8 inspelade avsnitt eller vad det var, men eftersom de inte vill riskera att börja sända dem utan att kunna slutföra säsongen vill de hellre vänta, men det duger inte att vänta till hösten utan till NÄSTA vår?!?!??!?!??!?!??!?! Det är ju helt sjukt oansvarigt och elakt mot sina tittare att låta dem vänta nästan två år på fortsättningen av en serie som bygger till minst 70 procent på spänningen. Jävla idioter :(


Och här hemma råkar alla avslöja vad de ska och inte ska ge till folk i julklapp. Jävla amatörer allihopa :( förstör det enda som är roligt med julen- le surpris. ALDHAJKFSDKJFSDJKFAS NU ÄR JAG BARA IRRITERAD PÅ ALLT OCH ALLA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0