Ännu en lista. En djupare sådan...



Jag älskar listor. Denna hittade jag på: http://youcarebecauseido.blogspot.com/

JAG ÄR
Blyg: Inkonsekvent. Ibland jätteblyg ibland inte alls.
Smart: vet jag inte... :S
Långsam: ja
Stressad: blir stressad över livet, att saker och ting inte är som de bör. men aldrig under tidspress.
Tålmodig: absolut inte
Djup: det vet jag inte ens vad det betyder. alla har nog sin egen tolkning av vad det är att vara djup.
Öppen: för öppen. borde vara mindre.
Ärlig: nej. inte alltid. men jag är ärlig.. när jag tycker att jag bör vara det.
Positiv: aldrig
Rolig: nej
Ansvarsfull: på en del sätt; otroligt ansvarsfull, på en del andra: den största slackern på jorden.

JAG HAR
Svikit en kompis: det har nog alla. men jag har inte någon särskilt grov historia vad jag vet iaf.
Förlorat en bästa vän: Ja.
Sagt att jag älskar en kompis: Ja.
Sovit med en killkompis: Ja.
Sovit med en tjejkompis: Ja.
Pussat en av samma kön: Ja.
Slagit en kompis: ja, när jag var yngre
En kompis som vet allt: nej. har kompisar som vet mkt, men långtifrån allt. Man vill ju inte att någon ska veta allt om en.
Berättat hemligheter: Ja, absolut.

LIVET:
Svart eller vitt: Gråskalor kan ju vara fina, men oftast ser jag saker i svart eller vitt.
Skriva eller tala: tala
Nagelbitare: ja periodvis
Mobil eller ipod: ipod, fast.. inte ipod. men mp3. Kan inte klara mig utan.
Öl eller cider: cider
Snygg eller charmig: charmig såklart.
Lösgodis eller choklad: lösgodis
Frukt eller grönsaker: frukt
Film eller serie: Film.
Festa eller softa: varierar såklart. just nu vill jag bara softa.
Sommar eller vinter: sommar
Fredag eller lördag: Fredag
Ljus eller lampa: ljus
Kärlek eller vänskap: vänskap. utan tvekan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0