i brist på bättre

Vad gör du just nu?
Sitter framför datorn och ömsom deppar ömsom drömmer om bättre tider.

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Sitter framför datorn och ömsom deppar ömsom drömmer om bättre tider.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
I fula kläder för tjocka fattiglappar. Utom när jag e på rollerderby, där e man snygg, där e alla snygga :D

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen; hade jag precis flyttat, jag missade rollerderby träning och jag hade loppis med massa skrot.
nästa helg; ska jag ha mysis med familjen, ABSOLUT INTE missa träningen, gå på kyrkokonsert och sen på subkultur-fest!

Vad har du på dig just nu?
svarta mjukisbyxor, ett svart urtvättat linne och en svart hoodie. *znyggtjej87*

Vilka är dina dagens planer?
hmmm ja klockan e ju över tolv så vad ska jag göra imorrn... baka bullar!

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
hahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaha

Bästa staden/landet du besökt
London

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Kelly Osbourne. Innan hon blev snygg och smal.

Tror du på gud?
Typ

Hur/Var vill du bo i framtiden?
På landet, med massa djur och människor som jag älskar och bara ha det organiskt och gött. Eller i ett gårdshus någonstans i England med en engelsk man, 2 hundar och 2 katter (ev 2 barn men bara väldigt EVENTUELLT) och ha det organiskt och gött där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0