Gekgås

trodde jag att det hette när jag var liten. jag fattade inte vad gekås ullared var för något förrän för ett par år sedan. det ligger nära falkenberg så efter att vi hade varit på världens mysigaste hundkurs och spårat med puna och allt var så lantligt, friskt och fint så åkte vi dit för att jag hemskt gärna ville undersöka det där stället.


TERROR :( inte alls kul ställe. tyckte varken jag, jenny eller ghita. fast jag hittade en del bra grejer och jag tänker att en lugn dag kunde man hitta en del fynd. men... för jävla mkt skit. och så himla många sura med kundvagnar som puttar på en och bara.. en hysterisk masspsykos av konsumtion som inte kan vara gynnsam för någon egentligen. förutom han boris, vdn som sitter och flinar på kontoret. suck man kan fan bli kommunist för mindre alltså. eller hippie. eller bara.... ledsen.



Gekås Ullareds enda budord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0