where there's a will there's a way...

jag och emma fick spontaninfall att följa med empan och sandra till london för att hälsa på sötaste elli och ha massa skoj nästa vecka. pengar är ju ett konstant problem fattiglappar som vi är (mest jag) men dang it darn it vad jag vill följa med så intensivt så att jag håller på att spricka. försöker lösa pengabiten nu och hoppas att jag får spendera 4 dagar i london nästa vecka då jag kan glassa runt på stan i mina äpple-solbrillor och äta glass och typ dricka öl med världens finaste tjejer. PLS GOD MAKE THIS HAPPEN. eller vänta... rosie.... make this happen!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Emelie

SNÄLLA :D:D:D:D <3

2011-03-28 @ 22:42:11
URL: http://CandyCigarette.tumblr.com
Postat av: rosie

ja herregud vad jag vill haka på. hoppas det kan lösa sig :S :S :S

2011-03-29 @ 04:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0