världens längsta bokbord

spenderade några timmar med bästaste jenny på drottninggatan med att titta på massor utav böcker. satte en gräns på max 3 för egen del (eftersom jag både är fattig och har en enorm "att läsa-hög" redan...) men blev visst 5. nåja, får räknas som helt okej med tanke på vilka bra böcker jag fick tag på och att 5 egentligen bara är 2 mer än 3 hrm...

2 stycken böcker om Nils Dardel. Har lånat båda två på biblioteket under min första förälskelse-fas i Dardel men blev tyvärr aldrig av att jag läste dem i sin helhet men NU SÅ, blir det jag och nisse i några veckor :D


Thoreau- Cape Cod (ihhhhh meditativt naturiakttagande), Bodil (alltid bodil <3) och Freja av Johanne Hildebrandt



all in all: bra fångst! köpte även en bok till oss båda eftersom kvinnan vid C J L Almqvist-sällskapets bord var så otroligt engagerad och trevlig, så det blev en snygg pocketutgåva av "Det går an" som både jag och jenny kan läsa och diskutera i vår tvåmansbokklubb som förhoppningsvis kommer igång igen. men den ska sluta i hennes bokhylla för det var en present till en jättefin vän <3

//Rosie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0