FMK

Leken FMK är så jävla rolig. den är bättre än pest eller kolera tom! och det är svårt som fasen att komma på en bra FMK. FMK betyder för er som inte själva gjort leken: Fuck Marry Kill. Så man tar tre namn, eller alltså nån annan ger en (man kan iofs leka den med sig själv också) tre namn så ska man välja vem man vill fuck, vem man vill marry och vem man vill kill. Det är ganska svårt som sagt att komma på en ultimat FMK. för det ska ju vara svårt som fan. Antingen kan man köra på varianten att säga tre helt vidriga personer, då blir det typ svårt att bestämma vem man vill mörda mest och sen blir det fett mkt svårare att komma på vem man måste ligga med och vem man måste gifta sig med. ELLER så tar man tre ashärliga personer och det blir också jättejättesvårt. Jag trodde jag hade kommit på min ultimata FMK som skulle vara en nöt omöjlig att knäcka, nämligen Sam Worthington, Ed Westwick och Robert Pattinson. Men sen kom jag med hjälp av Isa fram till att den inte alls var så svår eftersom det är självklart för mig att jag skulle gifta mig med Sam och sen blir det iofs RIKTIGT jävla svårt att välja mellan rob och ed. (Men fan.. nu har jag kommit in i Rob-mode och tänker att honom kanske man skulle gifta sig med......) men hursomhelst så kom jag på en ännu bättre: Ed Westwick, Zachary Quinto och Rob. Den är RIKTIGT jävla svår. om inte en helt omöjlig nöt att knäcka............

 

 

KOM IGEN NU LEKER VI FMK I KOMMENTATORSFÄLTET VAR MED :D


Kommentarer
Postat av: izor

Anna Paquinn - K

Drew Barrymore - M

Kiera Knightley - F



^_^

2010-05-17 @ 12:06:16
URL: http://paintpanelen.blogg.se/
Postat av: rosie

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh vad svåååååååååååååååååååååååååååååååår. nä fy fan den är omöjlig :( men okejdå.... jag ska ge mig på den:



F- Anna Paquin. för att hon är het. och för att hon är sookie stackhouse, det räcker liksom.

M- Drew Barrymore. för att hon verkar så jävla soft och snäll som person och jag tror jag skulle kunna ha ett långt och lyckligt liv med henne.

K- Keira Knightley. det är ju hemskt och vidrigt men.. hon skulle iaf bli en legend i stil med james dean och marilyn monroe, vacker, talangfull och för tidig död.



2010-05-20 @ 22:57:20
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0