the sky is the limit

Veckans TV-höjdpunkt var att se Henrik Schyffert smeta på ett halvt paket smör på en skogaholmsskiva och sen göra oboy med förklaringen att "skeden ska stå i glaset" och att endast "the sky is the limit" när det gäller hur mycket oboy man kan ha i egentligen. Att se Erik Haag bjuda hem mexicos konsul på fredagsmys var inte fy skam det heller. Tror bestämt att Landet Brunsås är nya Världens modernaste land, dvs ett helt sjukt jävla bra SVT-program. I love SVT så jävla mkt <3



Gårdagens premiäravsnitt av Dom kallar oss artister med Markus Krunegård var också väldans fint. Däremot förstår jag mig inte alls på humorn i nya Anders och Måns-serien :/ den är liksom inte.. så kul helt enkelt.

Tror inte ens att jag känner behov av att expandera från skogs-tv till kabel eftersom SVT bjuder på så himla mkt underbara grejer och att allt man vill se på resten av kanalerna kan man ju ladda ner. Dock har zappa alltid varit en stor hobby ända sedan jag som typ 3-åring blev kär i tvn men men men får se vad ekonomin tillåter.

än en gång: SVT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0