mulberry mai mulberry <3

en fascinerance sak (apropå ebba von sydow bland annat) är att en Bayswater som är ny och en som har många år på nacken ser ut som två helt olika väskor. jag tycker att de är väldans fina när de är nya som min, men de är inte alls fy skam när de blivit en del slitna heller! lånade bilden från ebbas blogg ofc (jag stödjer dock inte detta modebloggs-hyllande av starbucks eftersom jag vid fåtal tillfällen besökt starbucks i england och jag tycker det är ett ganska otrevligt ställe :/ )

 

och mulberry... de ska släppa en ny modell som heter Alexa (efter alexa chung som verkar ha nån slags deal med mulberry eftersom hon har deras väskor hela tiden.) det finns redan prototyp och alexa själv har en men jag vet inte när den kommer ut i butik. och hur som helst kommer jag inte ha råd att köpa en på bra länge. men jag vill ha en, för den är skitsnygg^^ helst en svart tror jag eftersom jag behöver en svart väska.


well.. you get the picture. skitsnygg väska! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0