why do i still wanna do this guy?!

okey vi fortsätter på temat hot against all odds (ni minns kanske sexwick och hans polska attaché...) och nu.. har vi då mrzacharyquinto som suger på snören (är inte det typ det äckligaste som finns?!, minns att jag gjorde det all the time när jag var liten och mamma sa: det är äcklit och jag typ:nej, fast innerst inne visste jag att det VAR äckligt) OCH har på sig en typ.. jason mraz mössa?! men... anyway så känner jag liksom såhär att jag (och nu quotar jag en person som får vara anonym för det kanske hon vill (eller han HÖHÖ): "JAG TYP SKVÄTTER NER KÖKSSTOLEN MED MIN LUBRIKATION SOM HAN FRAMKALLAR." euuuu to much info eller hur?!?!?!? tack för den ilona. mwahahah nej hon får inte vara anonym. fast hon pratade om taylor lautner och en biostol?! wtf. hur som helst...



zachary quinto- your hotness knows no boundaries!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0