upside and downside

jag såg nyss det i särklass äckligaste jag någonsin sett i hela mitt liv. jag kan särskilja det utan problem från allt annat äckligt jag sett på tv eller vad som helst. Fist of Zen var programmet i fråga, för er som inte vet så är det ett spaceat program med killar som gör skabbiga saker. De sitter några grabbar runt ett bord och in kommer en så skabbig luffare så att de alla måste hålla för näsan, han tar av sig sin blöta och vidriga strumpa och man ser hur helt rutten hans fot är under, han doppar strumpan i kokat vatten aslänge så att det blir... te. som en av killarna måste dricka. FY FAN. jag mår fortfarande illa.

och efter det kommer det typ.. underbaraste klippet som jag sett på väldigt länge. jag ÄLSKAR michael cera och jack black.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0