kära KP

jag är inte fjortiz. eller hiphopare. eller kickers eller någonting. men jag älskar den här låten. är jag normal?

mvh. orolig indiepoppare





och Justin är nya Timbaland; han är överallt. som en liten vessla nästlar han sig in i alla låtar. nästan. men han har ju en svängig röst tycker jag. det är han som utgör det bra i ovanstående låt tex.

och apropå gamla 90-tals artister som med bravur klamrar sig fast vid popscenen; Hur FAN kan Britney Spears ta 4500 för de dyraste biljetterna till sin konsert i Globen och typ 700 för de billigaste? Känns inte som att hennes publik har den ekonomin. eller iofs. såg att Blondinbella ska gå. och hon är ju MILJONÄÄÄR.

Kommentarer
Postat av: red

Till orolig indiepoppare. Tyvärr måste vi på redaktionen meddela att du seriöst bör tänka på att flytta till 165, men just det du bor redan där din jävla rapneger. Nej men seriöst allt är normalt till och med att lyssna på hiphop.

2009-05-04 @ 17:45:18
Postat av: rosie

hahahah lol. vem är du? ge dig tillkänna! :P

2009-05-04 @ 19:42:54
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/
Postat av: chris

ALDRIG!... eller fan nu avslöjade jag mig

2009-05-05 @ 18:10:09
Postat av: rosie

haha jag misstänkte dig, jonas eller vodlex.

2009-05-06 @ 18:10:41
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0