if i was a flower groing wild and free all i want is you to be my sweet honey bee

favorit accessoar armband hur länge har du bloggat typ 2 år hur ser ditt rum ut det är ganska snyggt om jag får säga det själv. en massa fina saker, lila väggar och en fin fondvägg. vad är du bra på att fantisera, att skjuta upp vad jag måste göra till en annan dag och att spendera pengar vad är du dålig på rita, sjunga, dansa beskriv din familj med ett ord lovely hur vill du se ut om fem år fab favorit modell just nu är det Anja Rubik vad skall du göra imorgon först vänta på besked från csn, sen plugga samt fira eller dränka mina sorger beroende på vad csn säger vad sover du i full mundering har du en tv i ditt rum japp! den är trevlig, har en vhs/dvd också, vilket jag gillar. men min tv tar typ 5 minuter att starta :( kan du vissla jorå! var finns dina kläder i ditt rum i mitt rum finns de på golvet, sängen och stolen, annars har jag dem i min klädkammare som ligger utanför rummet favorit bloggar jag har alldeles för många för att skriva det här, men niotillfem, Linnea, moderniteter, flora, nanajaja osv osv vad lägger du helst på dina mackor smör, ost och såna normala grejer. ingen kaviar eller leverpastej, för det är läskigt! dröm pojkvän en jag är kär i eller Robert Pattinson, kan även tänka mig Edward Cullen, men han är mig veterligen fiktiv  jobbar du när andan faller på lyckligaste ögonblicket i ditt liv har inte ett enda men det finns ett som involverar mig och mina småsyskon som plockar snäckor på en strand i spanien och ett som involverar festival och en viss person ett barndomsminne när jag ska åka till pappa och blir magsjuk och kräks mitt i centrum men ändå vägrar gå med på att stanna hemma när gråter du när jag ser på film ofta, när jag läser böcker, när jag är ensam, när jag bråkar med mamma osv var du intresserad av mode när du var liten nej har du någon dold talang nej vad hatar du ganska mycket saker och personer, även om de alltid säger att hata är ett så starkt ord längd,vikt 163 cm kanske? och jag väger 76, vilket gör mig till en tjockis :( vad är det mysigaste du vet gå på bio, tända ljus, mjuka filtar och täcken när det är kallt, te, kramar sköter du skolan bra det skulle jag inte drista mig till att påstå just nu :( vilka bloggare skulle du helst träffa ehm vet inte riktigt. niotillfem kanske favorit godis choklad, sura körsbär, djungelvrål, zoo tränar du ehm.."ja".. kan du stå på händerna nej, har jag aldrig kunnat. var något jag ville kunna extremt mkt när jag var yngre, nu känns det lite mer som överflödig kunskap som jag kan klara mig utan, finns inte lika många gympalektioner att stajla på vad för väska använder du massor med olika, ofta tygpåsar eller nån lite större väska om jag har mkt grejer när får du kallakårar när jag ska sova och börjar tänka på läskiga mördare och såna typer gillar du att skratta ja, och vem fan gör inte det?? vad gör du helst på weekends kollar film, softar, träffar vänner, går på bio, går ut har du sett twilight jösses! JA det har jag 9 times, going on 10 ikväll faktiskt! :D vad hatar du med dig själv massor med saker tyvärr snackar du mycket skit jag gör nog det, men inte om personer jag känner så mkt, mer om omgivningen favorit mat kött knäppaste dröm du haft jag tycker alla är knäppa när vill du gifta dig när det känns rätt, men jag hoppas att det inte är om alltför långt tid vad hatar du att göra vara på ställen man verkligen inte vill vara på vad älskar du att göra åka på festival, och här hemma älskar jag att klappa katter hur långt är ditt hår hmm nästan snart nere vid midjan. men inte tillräckligt långt för Blossom har längre. favorit plagg i gardroben kanske en blå klänning hur lång vill du vara mycket längre. kanske skulle vara minst 1.75 iaf kan du spela instrument jag håller på att lära mig gitarr. typ. och sen vill jag lära mig ukulele sista ord CHEMICAL X!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0