nej tyvärr kissekatten, det blir inget gos- du är vuxen nu!

idag så fanns det en av de märkligaste insändarna jag någonsin har läst i DN. en man, vid namn Stefan Pagréus från Stockholm kände sig manad att skicka följande insändare till DN:s insändarsida:

"SLUTA KLAPPA OCH DALTA MED VUXNA DJUR"
Precis som man kan få lust att gulla och busa med ett litet barn så kan man få lust att klappa på hundvalpar och kattungar. Däremot är det helt obegripligt att folk håller på och daltar med vuxna djur. Det är ju som att kela med en gubbe eller tant. Vuxna hunder och katter behöver inte daltas med.


ehm... okej. detta betyder att jag får säga till mina katter att det inte blir något mer gos, för de är vuxna nu. så när mina katter kommer och stryker sig mot mig eller lägger sig på rygg bredvid mig på sängen får jag säga ifrån, för man ska faktiskt inte gosa med vuxna djur. det vore sjukt.

och ingen ska få för sig att krama eller klappa eller gud bevare mig pussa någon gammal. för det vore sjukt.


och gode gud låt det inte vara så att stefan pagréus har några djur. för det vore sjukt.



skärp dig bruno! du är vuxen!

Kommentarer
Postat av: Isa

och vad pinsamt det är att bruno fortfarande bor hemma, ARBETSLÖS är han också! herregud, han förtjänar inte att kallas vuxen.

2009-03-16 @ 03:12:57
URL: http://paintpanelen.blogg.se/
Postat av: freddan

Lysande! :D

2009-03-19 @ 09:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0