men okejrå! jag offrar mig!

eftersom det nästan ingår i blogg-konceptet så bjuder jag här på lite hafsigt redigerade ego-bilder!

igårnatt hade jag tråkigt, testade min nya kajal från Mac och bestämde mig för att ta på lite av mitt KNALLROSA läppstift på samma gång och voila! jag såg ut som en hora! :D Så det förevigade jag!


och i afton fick jag en asfin skjorta som mor köpte på Vintage-mässan men hon tyckte att den passade moi bättre så jag fick den! snel mamma <3 och den matchade sjalen jag redan hade på knoppen så fint, och sen när jag kom på den briljanta idén att sjalen även går att använda som "fluga" ja då jävlar slog det slint och jag blev helt nipprigt glad!


jag vet dock inte hur man redigerar bort finnar etc så jag leker mest med skuggor, högdagrar osv osv. men det tycker jag är skoj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0