buttons, boats, ballet, brad

Igår såg jag The Curious Case of Benjamin Button hemma hos Chrippa, egentligen hade jag tänkt vänta men jag kunde verkligen inte låta bli så mycket som jag har väntat, han har ju ändå en fet tv. Filmen var, precis som väntat helt jävla fantastisk. Den innehöll så mycket som jag tycker om som är fint; livslång kärlek, knappar, båtar, klockor och en massa mer. Filmen handlar om Benjamin Button som föds som en gammal gubbe och blir yngre och yngre, när han är drygt 7 år gammal, men ser ut som 70 träffar han Daisy och han älskar henne för resten av sitt liv. En av de finaste scenerna är när Daisy och Benjamin inser att de mötts på mitten och Benjamin säger till Daisy att han vill minnas dem, just som de är då.

gud den var bara så himla fin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0