är inte du lite för gammal för det där?!

nej mamma jag är inte för gammal för att vara besatt av Twilight.




och apropå just Twilight (känns lite som att typ ALLT är lite apropå twilight i mitt liv just nu) så läste jag en så himla rolig grej på imdb (på goofs och trivia-sektionen):

Incorrectly regarded as goofs: The vampires are revealed to sparkle when exposed in the sun. However, when Edward and Bella come to school, he is seen to be wearing sunglasses, an item that would not be necessary if he was trying to avoid the sun. However, it's clear he is wearing them as a fashion accessory.

HAHAHAHAHAHA (jag vet inte om man måste vara twilight-nörd för att tycka detta är kul..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0