8 mile

igår morse när jag låg och slöade kom videon till Lose Yourself på MTV, jag älskar den videon och låten så himla mkt så jag blev grymt sugen att se filmen, så igårkväll när jag kom hem från jobbet så såg jag den och DAMN vad bra den är! Seriöst så är det ju en riktigt bra film, jag tänkte att jag kanske inte skulle gilla den lika mkt nu när jag inte lyssnar på hiphop osv men den är ju verkligen apbra och Eminem är så jävla bra skådis i den och han är grymt fin i den filmen! :O Ibland kan han vara ganska skabbig men i den här filmen är han sjukt het.

Jag diggar Eminem som fan, han var typ min största idol förut när jag var yngre. Han är så in i helvete bra på att göra musik och skriva texter och det är så sjukt irriterande med folk som dissar honom för att han är vit. Han är en av de bästa och även om han har gjort mycket plojgrejer så har han fortfarande gjort en del riktigt tunga, bra låtar. Nä gud vad bra han och filmen är. Undra vad han gör nuförtin? Tror han gör comeback i år med nån platta om wikipedia inte ljuger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0