HOW can he even be 40?!

jag brukar alltid logga in på imdb.com och kolla vems födelsedag det är. och om det är någon som jag gillar så blir jag glad för då tänker jag att någonstans på jordklotet finns den där personen och har sin härliga födelsedag och är lycklig. förhoppningsvis. Idag fyller Paul Rudd år. jag var SÅ kär i paul rudd när jag var liten. eller yngre. Clueless har alltid varit en av mina favoritfilmer och han är ju bara så fin i den. jag var alldeles förpillat förtjust i honom. han är ju ganska fin på nåt sätt fortfarande, men jag tänker inte direkt på honom så ofta. MEN hur fan kan han fylla 40?! han ser ju inte ut som 40. han ser i princip exakt likadan ut som han gjorde då.

GRATTIS PAUL RUDD! :D (finner det ändå GANSKA troligt att han läser min blogg)


Kommentarer
Postat av: Paul Rudd

thanks honey!

2009-04-06 @ 22:43:06
Postat av: Rosie

hahahahaha värt! ge dig tillkänna skämtare! :D

2009-04-08 @ 00:09:02
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0