blood's between the pages and I can't stand to see you bleed

en vecka efter att jag var i london i maj förra året spelade johnny flynn på urban outfitters i covent garden. är inte det nedrigt? om jag hade bott där hade jag helt klart kunnat gå. och gått. för johnny är superfint extraordinär.


och hela dagen idag har jag tänkt på salt och vinäger-chips. riktiga såna alltså. såna som är helt syrliga (walkers!) och hur de känns i munnen när de smälter på tungan medans man går på portobello road och det luktar sommar och london är det vackraste som finns.

jag längtar varje dag. hela tiden. så det gör ont.

Kommentarer
Postat av: tilda

de har infört vinägerchips i sverige igen vettu..! olw...eller estrella. nån av dom vare. hah !

2009-04-10 @ 13:14:05
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: Rosie

ja estrella. de är ganska goda men de smakar inte som riktiga :( inte lika sura.

2009-04-11 @ 14:30:15
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0