Vin Vinner!

Jag såg Babylon AD idag av Kassovitz som gjort en av världens genom tiderna bästa filmer- La Haine, en svartvit, visuell orgasm med stark story och starkt skådespeleri om paris förorter. Men nu till Babylon AD som är en dystopisk framtidsversion lite i samma style som Children of Men, V för Vendetta och Bladerunner, tyvärr inte riktigt lika bra som någon av dem, men verkligen inte dålig, helt okej spänning, en del schyssta scener osv. skitsamma vad den handlar om, det får ni se när ni ser den. Lite rörig story framåt slutet, blev lite för många trådar som inte riktigt plockades upp. MEN till det stora pluset med filmen: VIN DIESEL ÄR MED. han är bara så jävla het. seriöst. det är bara så. han är inte en söt pojk som jag vanligtvis faller för, som lyssnar på indie, läser böcker och handlar koftor på cheap monday. Men jag vill bli så in i helvete jävla påsatt av Vin Diesel. nu talar jag klarspråk här. för han får mig fan att vibrera inombords. hans röst, hans kropp, hans coolhet. Vin Diesel skulle lätt vara mitt kjendis-frikort om jag blev ihop med någon. Även om jag inte skulle banga på en massa andra kändisar så skulle det vara rent själadödande att inte få knulla med vin diesel om man hade chansen. ååååå va heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet han ärrrrrrrr................ det står mellan honom och gerard butler men jag tror fan Vin vinner (tihi) han har så jävla het röst. det är det också.





det enda som stör mig är bara att min mamma antagligen tänker samma sak om honom... för hon tycker också att han är fin..... YUCK! min mor tänker iofs inte såna tankar. för hon är asexuell! sådeså!

Kommentarer
Postat av: Isa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! FAN vad han skulle spräcka dig.

TOCKTOCKTOCKTOCK, du KOMMR börja blöda XD

2008-09-12 @ 19:03:40
URL: http://iamblue.blogg.se/
Postat av: Rosie

hahahahahaa lol. han hade typ mjukisbyxor på sig i filmen och då SÅG man att han lär ha en del resurser......

2008-09-13 @ 13:42:06
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0