Veckans Pop-Pojk 11

jag känner egentligen för att utse Markus Krunegård igen, för han är poppojken hela dan, men nu får det bli en annan som ligger mig mkt varmt om hjärtat och det är Tiger Lou aka. Rasmus Kellerman. Han ligger mig så varmt om hjärtat så att min första tatuering faktiskt var ett Tiger Lou-citat:
image506
det kommer från den eminenta låten The Loyal:

The Loyal som släpptes 2005 är Tiger Lous senaste, men jag tror bestämt att en ny platta är på gång och här är ett litet smakprov på den (ett underbart smakprov):

ja hans genius behöver väl egentligen ingen närmare presentation- men en röst som icke är av denna värld, fantastiska texter och musik som får hjärtat att hoppa över ett slag. jag älskar tiger lou.

image507

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0